poniedziałek, 5 lutego 2018

Romantic Garden

Zawsze będę twierdzić, że komfort pracy zależy w dużej części od materiałów.
Masz piękne papiery, album praktycznie sam się zrobi :)
Tak było tym razem...

Kolekcja Romantic Garden już zawładnęła moją artystyczną duszą.
Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą
 kolekcję zaprojektowała utalentowana Aga Baraniak,
 a kupicie ją już teraz w wielu polskich sklepach.

Elementy przestrzenne na okładce pomalowałam farbami akrylowymi
 z nowej palety kolorystycznej od Finnabair  



Miłego Dnia :)
Dorota

11 komentarzy:

  1. Wspaniały album:) Też się do takiego przymierzam.
    I masz rację jak masz piękny papier, to praca sama się praktycznie tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rajuśku, jakie cudo :) te papiery same w sobie zachwycają, ale w Twoich rękach zachwycają podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te papiery są przecudne! Oglądam je i oczu oderwać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Dorotko, niech Pani nie opowiada głupot, że mając papiery i inne dodatki praca zrobi się sama.Nie ma takiej możliwości. Trzeba mieć talent do stworzenia tak pięknej pracy, a ja jestem szczęśliwa, że odeszła Pani od niebieskiego koloru. Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :) uwielbiam Pani spostrzeżenia i fakt dawno niebieskiego nie było :)

      Usuń
  5. Grunt - to być szczerym do bólu - lubię to!!! i popieram.
    Jak dla mnie to i z papieru toaletowego cuda by tworzyła. Bo to jest talent!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังสืบสวน

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ale piękny :) śliczne detale !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Panią Edytą na temat talentu :) Ja te papierki miałam w rękach i cóż , nie wyobrażałam sobie nawet , że można taki piękny album z nich zrobić :) Cóż to znaczy mieć Talent :)
    Pozdrawiam - Ala M .

    OdpowiedzUsuń