piątek, 22 kwietnia 2016

Boxed Flowers

Niezwykłe kwiaty i listki zapakowane w pudełeczka 
znajdziecie teraz na Scrapkowych półkach.
Mam wszystkie 4 kolekcje i będę je wszystkie pokazywać. 
Dzisiaj przyszedł czas na Boxed Flowers - Sweet Vintage
którą połączyłam z papierami Vintage Emporium.

We wszystkich kwiatowych pudełkach znajdziecie aż 12 ślicznych kwiatuszków
 różnej wielkości i 12 listków dobranych do kolekcji.
Kwiaty nadają się również do mediowania i świetnie przyjmują mgiełki i farbki.
Zobaczcie jubileuszową kartkę w pudełeczku ubraną w te przepiękne kwiaty....












Serdecznie pozdrawiam,
Dorota

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Złote Gody coś pięknego. Wspaniała kolorystyka i misterna robota. Jubilaci na pewno będą zachwyceni stylem vintage. Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kwiaty, ale jeszcze piękniejszy komplet, który przy ich użyciu wykonałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, klimatyczny komplet! Bardzo lubię takie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorota, i co ja mam napisać???
    - tylko westchnę jak krecik- Ach jooo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko cuda same i te karteczki w beżach i eksplodujący kolorem zielony albumik. Pozdrawiam i zaglądam przy każdym nowym wpisie niezmiennie podziwiając i wzdychając :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och Ty moja MISTRZYNI!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Och Ty moja MISTRZYNI!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace są WSPANIAŁE ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowicie piękny zestaw...kocham Twoje prace...w każdym centymetrze można znaleźć coś, co ZACHWYCA:)

    OdpowiedzUsuń