niedziela, 20 września 2015

Powarsztatowo :)

Piątkowe popołudnie spędziłam w Gminnym Ośrodku Kultury w Potoku Wielkim,
gdzie miałam ogromna przyjemność poprowadzić kartkowe warsztaty.
 
Z efektu jestem bardzo zadowolona tym bardziej,
że Pani i jeden Pan w większości z kartkami i w ogóle ze scrapbookingiem
zetknęli się po raz pierwszy.
 
Zobaczcie co udało się zrobić, chociaż prac było więcej,
niestety nie wszystkie zdążyłam uwiecznić na zdjęciach.


Dziękuję cudownym uczestnikom warsztatów - za miłe przyjęcie i cudowne prace :)
Dziękuję Ani - Pani Dyrektor GOK (to ta w czerwonej bluzeczce na zdjęciu :) ) - za zaproszenie :)
Dziękuję Teresie za towarzystwo :)
Dziękuję Scrapińcowi za bony dla Wszystkich Uczestniczek moich warsztatów :)

Serdecznie pozdrawiam,
Dorota




10 komentarzy:

  1. Na Twoich warsztatach Dorotko zawsze powstają cudowne prace, niezależnie od tego czy uczestnicy kartkowali wcześniej, czy nie. Tym razem nie mogło być inaczej. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejne w Lublinie. Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki piękne i mogę powiedzieć z całą odpowiedzialnością, że są ładniejsze od niektórych, które są wykonywane przez profesjonalistki. Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki powstały na tych warsztatach. A atmosfera skupienia przy pracy do dziś mnie zadziwia. Wspaniałe warsztaty, miłe towarzystwo i cudowna, utalentowana prowadząca, która potrafi wytłumaczyć, zachęcić i pokazać jak pracować.
    Dzięki za wspaniałe warsztaty, za to, że zechciałaś mnie ze sobą zabrać i pokazać nową technikę. Dzięki za dużo więcej (sama wiesz za co).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję, wiesz, że bym sama nie dojechała :)
      zdecydowanie za dużo czytam, zwykła burza wygląda dla mnie jak scena z hororu haha

      Usuń
  4. Fajne takie warsztaty i czas w miłym gronie spędzony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace . Tu siostra Teni .

    OdpowiedzUsuń