środa, 11 marca 2015

Kartki z mediowym tłem i warsztaty w Katowicach

Witajcie :)

W tym roku i ja zawitam na Śląski Zlot Scrapbookingu.

Jeśli ktoś ma ochotę popracować z mgiełkami
 i zobaczyć jak niesamowite efekty na naszych pracach daje embossing 3D 
zapraszam serdecznie na warsztaty.

Najpierw zobaczcie co będziemy robić...



















Do zrobienia tła wykorzystamy preparaty ze Scrapki.pl .
Będziemy pracować z papierami Studio75 oraz tekturkami ze Scrapińca .

Już wkrótce ukaże się banerek z wszelkimi informacjami.

Serdecznie pozdrawiam :)

Dorota

19 komentarzy:

  1. Te mediowe tła świetnie współgrają z kwiatowymi kompozycjami :-))) Piękne kartki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, rety jak się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak! Ja chcę! Zaklepuję sobie miejsce :P Kartki są mega! Mają świetne kolory, super kompozycje, no i te mediowe tła, achhh!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja jestem chętna! I też proszę o trzymanie miejsca :D Wreszcie będę miała okazję Cię poznać i uczyć się od Mistrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja :)))) bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała, ale chyba poczekam na Twój przyjazd do Lublina. Iwona K

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the colours and textures,beautiful work,as always.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalne te kartki! Myślę ze może się złapie na Twoje warsztaty w Katowicach, bo z chęcią bym pouczyła się czegoś pod Twoim okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zjawiskowe...JESTEŚ prawdziwą Kobietą...każdego dnia zaskakujesz i zachwycasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorotko! Śliczności, genialne, piękne! Kiedy z warsztatami mediowymi do Rzeszowa zawitasz. Ja już dwie chętne mam :)
    Był błąd w poprzednim, więc usunęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorotko! Śliczności, genialne, piękne! Kiedy z warsztatami mediowymi do Rzeszowa zawitasz. Ja już dwie chętne mam :)
    Był błąd w poprzednim, więc usunęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dorotka, zawitaj na Pomorze :) bo ja to do wakacji musiałabym czekać:) Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń